ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
+19
Hatred Titan
pagalidis
vasspana
ChrisGriffin
gekaram
MrBazinga
Myth0s
F@nis
Dihenekis
kostas fostiras
kostasjcb
ellinas225
Cerberus Hellas
Vassilis Samaras
REEE OYOYOYST
Anastasios P
Va.da
R3spect0r
count miden
23 posters
Page 2 of 3
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
OXI ΟΧΙ ΟΧΙ (Αυτό μετράει για 3;)
(τελικά βρήκα τους αποθηκευμένους κωδικούς του φόρουμ)
(τελικά βρήκα τους αποθηκευμένους κωδικούς του φόρουμ)
pagalidis- Λοχαγός
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
§2 - Αποφάσεις
Προτάσεις προς συζήτηση μπορεί να καταθέσει είτε το προεδρείο είτε οι βουλευτές. Η συζήτηση διαρκεί τουλάχιστον 48ώρες. Ψηφοφορίες θα διεξάγονται μόνο σε εκείνες τις περιπτώσεις που δεν προβλέπεται ψήφιση από τα game mechanics, καθώς και στην περίπτωση που θα υπάρχουν δύο ή περισσότερες διαφορετικές απόψεις για έναν φορολογικό νόμο, αρκεί αυτές να είναι παραπλήσιες. Σε κάθε άλλη περίπτωση ψηφοφορία μπορεί να ζητήσει μόνο αυτός που έκανε την πρόταση και το αποτέλεσμα δεν τον δεσμεύει. Αυξημένη πλειοψηφία 66% απαιτείται για προτάσεις αλλαγής ή εισαγωγής νέου άρθρου στο καταστατικό. Εξαίρεση η πρόταση για Natural Enemy και η αλλαγή συμμαχίας. Σε αυτή την περίπτωση επιβάλετε να τεθεί η πρόταση σε ψηφοφορία. Την ψηφοφορία την ανοίγει το προεδρείο της Βουλής και απαιτείται απλή πλειοψηφία 50% συν ένα. Ειδικά για την αλλαγή συμμαχίας που τον νόμο μπορεί να κατεβάσει ο πρόεδρος και μόνο, την συζήτηση πρέπει να την ανοίξει ο ίδιος. Η πρόεδρος της χώρας έχει την ευχέρεια να παρακάμψει την διαδικασία συζήτησης - ψηφοφορίας για το ΝΕ αν υπάρχει ανάγκη λόγω πολεμικών συνθηκών.
ΑΡΘΡΟ 8 - Τροποποίηση Καταστατικού
§1 - Διαδικασία
Συνολική ή επιμέρους αλλαγή του καταστατικού μπορεί να ζητήσει κάθε βουλευτής. Ο βουλευτής πρέπει να γνωστοποιεί την αλλαγή ή τις αλλαγές που προτείνει στο προεδρείο της βουλής τουλάχιστον 48 πριν την/τις καταθέσει. Σε αυτό το 48ωρο το προεδρείο πρέπει να ενημερώσει όλα τα κόμματα, για να μπορέσουν κι αυτά αν θέλουν να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις. Κάθε βουλευτής έχει δικαίωμα 2 προτάσεων για κάθε βουλευτική περίοδο. Η πρόταση αλλαγής που πρέπει να είναι αιτιολογημένη, κατατίθεται στο φόρουμ της Βουλής. Αν η πρόταση αφορά περισσότερα του ενός άρθρου, τότε συζητείται ένα άρθρο κάθε φορά και η συζήτηση διαρκεί 48 ώρες. Αν υπάρχουν δύο ή περισσότερες προτάσεις κατ άρθρο η συζήτηση αποσκοπεί στην σύνθεση αυτών των προτάσεων σε μία, αν αυτό είναι δυνατόν. Σε αντίθετη περίπτωση διεξάγεται ψηφοφορία στο φόρουμ που διαρκεί 24 ώρες και η πλειοψηφούσα, είναι η τελική πρόταση που καλούνται οι βουλευτές να εγκρίνουν. Οι βουλευτές καλούνται να εγκρίνουν με αυξημένη πλειοψηφία 66% την τελική πρόταση μετά από ψηφοφορία που διαρκεί 24 ώρες. Απαιτείται να ψηφίσουν τουλάχιστον οι μισοί, συν ένας βουλευτές. Σε αντίθετη περίπτωση, διεξάγεται νέα ψηφοφορία στην ίδια βουλευτική περίοδο , μετά από 24ώρες. Και η επαναληπτική ψηφοφορία απαιτεί απαρτία του 50% συν ένα βουλευτών. Και σε αυτή την ψηφοφορία απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία 66%, για να εγκριθεί. Αν και τότε δεν υπάρχει η απαιτούμενη απαρτία, τότε η ψηφοφορία θεωρείται άγονη και η διαδικασία τερματίζεται.
παρακαλώ εκτός από την περίπτωση που αναφέρεται που είναι το ξεκάθαρο ότι την ψηφοφορία ανοίγει το προεδρείο?
Ακόμη και αν ισχύει τότε το προεδρείο απέτυχε στην αποστολή του καθώς δεν μπόρεσε να ανοίξει την ψηφοφορια από τις 15/02 που άνοιξε η συζήτηση στο φορουμ και από τις 10/02 που συζητήθηκε στα κυκλικα, επίσης απέτυχε και στο ρόλο του να μεταφέρει από το ένα κυκλικο στο άλλο αυτά που οφείλει με αποτέλεσμα βουλευτές του έτερου κυκλικου να είναι ανενημέρωτοι.
Αν και ακόμη θεωρείτε πως κακώς κατέβηκε προς ψήφιση, εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως καλώς κατέβηκε και είναι διαφορά ερμηνείας του καταστατικού το όποιο στο συγκεκριμένο σημείο δεν είναι σαφές, όπως επίσης στην περίπτωση όπως η παρούσα που το προεδρείο σκόπιμα κωλυσιεργεί.
Το παρόν δεν κατέβηκε, παρότι έχει εξηγηθεί η λογική του, για να υπερψηφισθεί, γιατί είναι πρόδηλο πως θα καταψηφιστεί στα τυφλά από τον εισηγητή του και μόνο, χωρίς καν να δούμε τι λέει, αλλά για να αναδείξει και την αποτυχία γενικότερα της βουλής και των θεσμών που δεν έχουν στόχο να παράγουν έργο, να νομοθετήσουν και να κάνουν κάτι προς το καλύτερο αλλά απλά να υπάρχουν ώς γραφειοκρατικοί μηχανισμοί ρουτίνας.
Αυτά
Προτάσεις προς συζήτηση μπορεί να καταθέσει είτε το προεδρείο είτε οι βουλευτές. Η συζήτηση διαρκεί τουλάχιστον 48ώρες. Ψηφοφορίες θα διεξάγονται μόνο σε εκείνες τις περιπτώσεις που δεν προβλέπεται ψήφιση από τα game mechanics, καθώς και στην περίπτωση που θα υπάρχουν δύο ή περισσότερες διαφορετικές απόψεις για έναν φορολογικό νόμο, αρκεί αυτές να είναι παραπλήσιες. Σε κάθε άλλη περίπτωση ψηφοφορία μπορεί να ζητήσει μόνο αυτός που έκανε την πρόταση και το αποτέλεσμα δεν τον δεσμεύει. Αυξημένη πλειοψηφία 66% απαιτείται για προτάσεις αλλαγής ή εισαγωγής νέου άρθρου στο καταστατικό. Εξαίρεση η πρόταση για Natural Enemy και η αλλαγή συμμαχίας. Σε αυτή την περίπτωση επιβάλετε να τεθεί η πρόταση σε ψηφοφορία. Την ψηφοφορία την ανοίγει το προεδρείο της Βουλής και απαιτείται απλή πλειοψηφία 50% συν ένα. Ειδικά για την αλλαγή συμμαχίας που τον νόμο μπορεί να κατεβάσει ο πρόεδρος και μόνο, την συζήτηση πρέπει να την ανοίξει ο ίδιος. Η πρόεδρος της χώρας έχει την ευχέρεια να παρακάμψει την διαδικασία συζήτησης - ψηφοφορίας για το ΝΕ αν υπάρχει ανάγκη λόγω πολεμικών συνθηκών.
ΑΡΘΡΟ 8 - Τροποποίηση Καταστατικού
§1 - Διαδικασία
Συνολική ή επιμέρους αλλαγή του καταστατικού μπορεί να ζητήσει κάθε βουλευτής. Ο βουλευτής πρέπει να γνωστοποιεί την αλλαγή ή τις αλλαγές που προτείνει στο προεδρείο της βουλής τουλάχιστον 48 πριν την/τις καταθέσει. Σε αυτό το 48ωρο το προεδρείο πρέπει να ενημερώσει όλα τα κόμματα, για να μπορέσουν κι αυτά αν θέλουν να καταθέσουν τις δικές τους προτάσεις. Κάθε βουλευτής έχει δικαίωμα 2 προτάσεων για κάθε βουλευτική περίοδο. Η πρόταση αλλαγής που πρέπει να είναι αιτιολογημένη, κατατίθεται στο φόρουμ της Βουλής. Αν η πρόταση αφορά περισσότερα του ενός άρθρου, τότε συζητείται ένα άρθρο κάθε φορά και η συζήτηση διαρκεί 48 ώρες. Αν υπάρχουν δύο ή περισσότερες προτάσεις κατ άρθρο η συζήτηση αποσκοπεί στην σύνθεση αυτών των προτάσεων σε μία, αν αυτό είναι δυνατόν. Σε αντίθετη περίπτωση διεξάγεται ψηφοφορία στο φόρουμ που διαρκεί 24 ώρες και η πλειοψηφούσα, είναι η τελική πρόταση που καλούνται οι βουλευτές να εγκρίνουν. Οι βουλευτές καλούνται να εγκρίνουν με αυξημένη πλειοψηφία 66% την τελική πρόταση μετά από ψηφοφορία που διαρκεί 24 ώρες. Απαιτείται να ψηφίσουν τουλάχιστον οι μισοί, συν ένας βουλευτές. Σε αντίθετη περίπτωση, διεξάγεται νέα ψηφοφορία στην ίδια βουλευτική περίοδο , μετά από 24ώρες. Και η επαναληπτική ψηφοφορία απαιτεί απαρτία του 50% συν ένα βουλευτών. Και σε αυτή την ψηφοφορία απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία 66%, για να εγκριθεί. Αν και τότε δεν υπάρχει η απαιτούμενη απαρτία, τότε η ψηφοφορία θεωρείται άγονη και η διαδικασία τερματίζεται.
παρακαλώ εκτός από την περίπτωση που αναφέρεται που είναι το ξεκάθαρο ότι την ψηφοφορία ανοίγει το προεδρείο?
Ακόμη και αν ισχύει τότε το προεδρείο απέτυχε στην αποστολή του καθώς δεν μπόρεσε να ανοίξει την ψηφοφορια από τις 15/02 που άνοιξε η συζήτηση στο φορουμ και από τις 10/02 που συζητήθηκε στα κυκλικα, επίσης απέτυχε και στο ρόλο του να μεταφέρει από το ένα κυκλικο στο άλλο αυτά που οφείλει με αποτέλεσμα βουλευτές του έτερου κυκλικου να είναι ανενημέρωτοι.
Αν και ακόμη θεωρείτε πως κακώς κατέβηκε προς ψήφιση, εγώ συνεχίζω να πιστεύω πως καλώς κατέβηκε και είναι διαφορά ερμηνείας του καταστατικού το όποιο στο συγκεκριμένο σημείο δεν είναι σαφές, όπως επίσης στην περίπτωση όπως η παρούσα που το προεδρείο σκόπιμα κωλυσιεργεί.
Το παρόν δεν κατέβηκε, παρότι έχει εξηγηθεί η λογική του, για να υπερψηφισθεί, γιατί είναι πρόδηλο πως θα καταψηφιστεί στα τυφλά από τον εισηγητή του και μόνο, χωρίς καν να δούμε τι λέει, αλλά για να αναδείξει και την αποτυχία γενικότερα της βουλής και των θεσμών που δεν έχουν στόχο να παράγουν έργο, να νομοθετήσουν και να κάνουν κάτι προς το καλύτερο αλλά απλά να υπάρχουν ώς γραφειοκρατικοί μηχανισμοί ρουτίνας.
Αυτά
count miden- Στρατηγός
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
και για να μην ξεχαστώ απαντώντας σε βαρύγδουπες φλυαρίες
ΝΑΙ
ΝΑΙ
count miden- Στρατηγός
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
αποτυχια των θεσμων ειναι να εχεις εναν εκπροσωπο στο προεδρειο και να επιμενεις να παρανομεις..
αποτυχια των θεσμων ειναι να μην γνωριζεις πως κανουμε προτασεις για αλλαγη καταστατικου
αποτυχια των θεσμων ειναι να μην γνωριζεις πως κανουμε μια ψηφοφορια..
αποτυχια των θεσμων ειναι να νομιζεις οτι με το να καταργεις κατι το κανεις καλυτερο..στην λογικη ποναει κεφαλι ..κοψεις κεφαλι..
ας τελειωνουμε με αυτην την παρωδια ψηφιζοντας και ελπιζοντας σε σοβαροτερες προτασεις βελτιωσης του καταστατικου στο μελλον.
αποτυχια των θεσμων ειναι να μην γνωριζεις πως κανουμε προτασεις για αλλαγη καταστατικου
αποτυχια των θεσμων ειναι να μην γνωριζεις πως κανουμε μια ψηφοφορια..
αποτυχια των θεσμων ειναι να νομιζεις οτι με το να καταργεις κατι το κανεις καλυτερο..στην λογικη ποναει κεφαλι ..κοψεις κεφαλι..
ας τελειωνουμε με αυτην την παρωδια ψηφιζοντας και ελπιζοντας σε σοβαροτερες προτασεις βελτιωσης του καταστατικου στο μελλον.
kostas fostiras- Στρατηγός
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
καλα αυτά που λες αλλά δεν απάντησες, εσύ και οι οι υπόλοιποι του προεδρείου ούτε για την κωλυσιεργεία, ουτε για την μη ενημερωση των κυκλικών, ούτε για την ερμηνεία του καταστατικου που δεν φαίνεται πουθενά σαφώς ότι βουλευτής δεν μπορεί να ανοίξει ψηφοφορία εκτός από την περίπτωση με τα μαυρα γραμματα
count miden- Στρατηγός
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
OXI
ΟΚ, να μην περιμενεις το Προεδρείο να την ανοίξει (στο οποίο υπάρχει και επρόσωπος του κόμματός σου, αρα απορώ γιατι δεν μιλατε μεταξύ σας). Ας τους έλεγες τουλαχιστον να ενημέρωσουν στα κυκλικά της βουλής για το τι κάνεις. Η ας έβαζες καποιον βουλευτή του κόμματος να το κάνει.
ΥΓ. Η έλλειψη ενημέρωσης πείραξε κατα τα άλλα...
ΟΚ, να μην περιμενεις το Προεδρείο να την ανοίξει (στο οποίο υπάρχει και επρόσωπος του κόμματός σου, αρα απορώ γιατι δεν μιλατε μεταξύ σας). Ας τους έλεγες τουλαχιστον να ενημέρωσουν στα κυκλικά της βουλής για το τι κάνεις. Η ας έβαζες καποιον βουλευτή του κόμματος να το κάνει.
ΥΓ. Η έλλειψη ενημέρωσης πείραξε κατα τα άλλα...
Gmox- Συνταγματάρχης
Re: ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
Gmox το σκεπτικο μου το εξήγησα, το προεδρείο πρέπει να λειτουργεί σαν σώμα, και να εξυπηρετεί την λειτουργία της βουλής όχι σαν τροχοπεδη.
καλή συνέχεια με τη βουλή το προεδρείο και τις επιτροπες της.
καλή συνέχεια με τη βουλή το προεδρείο και τις επιτροπες της.
count miden- Στρατηγός
Page 2 of 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
» ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
» Εκλογή μελών των Ενημερωτικών Επιτροπών για τον Ιούνιο 2015
» ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ για κατάργηση του καταστατικού
» Επαναληπτική ψηφοφορία για νέους διαχειριστές
» ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ- ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΏΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ
» Εκλογή μελών των Ενημερωτικών Επιτροπών για τον Ιούνιο 2015
» ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ για κατάργηση του καταστατικού
» Επαναληπτική ψηφοφορία για νέους διαχειριστές
Page 2 of 3
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum
|
|